Auleda mbeshtet zhvillimin e turizmit malor

E Merkure, 23 Janar 2008

Agjencia e Zhvillimit Ekonomik Lokal ne Vlore, (Auleda), qe mbeshtetet financiarisht nga partnere nderkombetare, po stimulon me projekte ndertimin e struktures turistike te tipit "Bed & breakfast" (shtrat dhe mengjes), qe duket se eshte forma me e mire per zhvillimin e turizmit malor ne kete rreth. Hapat e pare jane hedhur ne fshatrat e zones se Lumit te Vlores. Ne nje prononcim per ATSH-ne, koordinatorja e kesaj agjencie, Mirela Duka, vecon zbatimin e projektit ne fshatin Vranisht, 50 km larg Vlores. Vranishti shtrihet pergjate nje shpati te malit Cike, qe thyhet here-here ne disa kodrina. Natyra e tij e virgjer le mjaft mbresa per turistet vendas dhe te huaj.

"Fshati Vranisht ka mjaft nga gjerat baze per te nxitur e zhvilluar turizmin malor te ketij tipi. Rruga e rindertuar qe pershkon luginen e Lumit te Vlores, eshte nje arsye me teper qe gjithcka te funksionoje me mire ne te ardhmen. Banesat e reja qe lartesohen cdo vit ketu jane nje deshmi konkrete per kete drejtim qe sapo ka marre ky fshat", sqaron koordinatorja Duka.

Promotore te zhvillimit te ketij lloj turizmi ne fshatin Vranisht, u bene disa turiste te huaj italiane, te cilet disa vjet me pare vizituan fshatin e thelle malor. "Tashme mjaft banore te Vranishtit, te mbeshtetur dhe nga Auleda, kane pershtatur banesat e tyre per kete lloj turizmi, i cili po shihet si nje mundesi e mire fitimi", vijon kordinatorja Duka.

Lidhur me projektet per te ardhmen, znj. Duka shton se institucionet perkatese shqiptare sapo kane miratuar nje te tille (projekt), qe do te zbatohet ne Vlore, me qellim nxitjen e kapacitetit turistik te gjithe kesaj zone (resurset natyrore, kulturore, bujqesore, etj). Fondet e ketij projekti, vijon ajo, jane siguruar nga partneret nderkombetare. Auleda ka dege te saj ne Vlore, Tirane, Shkoder dhe Durres.

fonti http://www.kohajone.com/

CNN merr 300 mije euro per reklamen

articull i 2007
Qeveria shqiptare ka miratuar nisjen e procedurave per prodhimin dhe transmetimin e spotit televiziv promocional te turizmit shqiptar ne rrjetin prestigjioz CNN International Europe. Ky fakt konfirmohet nga nje njoftim, i dhene diten e djeshme nga Ministria e Turizmit. Sipas ketij njoftimi mesohet se fondi limit per spotin ne CNN shkon ne 300 mije euro. Kohezgjatja e spotit pritet te jete 3 jave, gjate periudhes kohore prill - maj 2008, me nje kohezgjatje prej 30 sekondash. Transmetimi i nje spoti te tille vleresohet nga Ministria e Turizmit si nje hap shume i rendesishem per promocionin e turizmit natyror dhe kulturor te Shqiperise. Pikerisht, spoti, i cili pritet te krijohet gjate muajve ne vijim, do te evidentoje atraksionet tona kulturore dhe natyrore, te cilat na diferencojne nga vendet fqinje. Ne lidhje me spotin ne CNN eshte folur shume, por mbetet te pritet se si do te shkoje kesaj here. Nderkaq fqinjet tane jane duke transmetuar ne mediat boterore, te tilla si, CNN apo BBC. Mali i Zi, Greqia apo Turqia kane investuar shume here me teper, sesa shifra te cilen ka akorduar qeveria shqiptare per promovim te turizmit, megjithese kjo shifer eshte nje nga me te medhate, te akorduara per promocion turistik. Gjate ketij viti spoti i turizmit shqiptar eshte transmetuar ne rrjetet televizive rajonale, si ne Kosove dhe Maqedoni, te cilat sipas drejtuesve te Ministrise se Turizmit kane rezultuar si te frytshme. Roli i reklames ne media te tilla si CNN - rrjet televiziv i cili mbulon nje audience prej me se 44 milione teleshikuesish, kryesisht te grup-moshave 25 deri 55 vjec - garanton prurje turistesh cilesore nga vendet e Evropes Perendimore dhe gjetke. Por per kete duhet qe, vendi yne te pergatitet ne krijimin e kushteve te pershtatshme per turistet. Specialistet e turizmit marrin si shembull rastin indian, shtet i cili beri nje fushate te fuqishme ne CNN dhe perfundimi ishte: erdhen me shume turiste sesa kapacitetet akomoduese te disponuara. F.Zguro

fonte http://www.kohajone.com

Ricevi i nostri articoli via email


Inserisci la tua email:

By FeedBurner

Commenti recenti